Jeżeli Twoje dziecko:

  • długo odrabia lekcje
  • ma problemy z koncentracją i dużo czasu spędza przed tabletem, czy telefonem
  • nie lubi czytać
  • ma kłopoty z matematyką
  • przeżywa stres związany ze szkołą

… przyjdź z nim na lekcję pokazową do Akademii Nauki i poznaj rozwiązanie tych problemów.

Zapraszamy także rodziców i dzieci w wieku przedszkolnym. U nas dowiecie się, jak z wyprzedzeniem przygotować swojego przedszkolaka do szkoły, by nie przeżywał stresu i nie miał kontaktu z nauką.

KURSY ROZWIJAJĄCE KLUCZOWE KOMPETENCJE

Podczas 20 lat pracy zauważyliśmy, że każde dziecko może bez przeszkód radzić sobie w szkole i rozwijać swoje zdolności, jeżeli posiada pewne kompetencje. Są nimi:

SPRAWNE CZYTANIE

większość szkolnej nauki opiera się na czytaniu

UMIEJĘTNOŚĆ UCZENIA SIĘ

techniki pamięciowe, piktogramy, mapy myśli, ułatwiają zapamiętywanie i przypominanie sobie informacji wtedy, kiedy są one potrzebne

KONCENTRACJA

zdolność skupiania uwagi na zadaniu, motywacja i zarządzanie czasem

POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI I ROZWOJOWOŚĆ

przekonanie, że już jestem wartościowym człowiekiem oraz, że inteligencja jest zdolnością, którą można rozwijać

UMIEJĘTNOŚĆ LOGICZNEGO MYŚLENIA

zauważanie powtarzalności, umiejętności analizowania, wyciągania wniosków i rozwiązywania problemów

UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE ZE SZKOLNYM STRESEM

KURSY MATEMATYCZNE

  • Każde dziecko uczone matematyki ciekawymi i angażującymi metodami może rozwinąć jej rozumienie na bardzo wysokim poziomie.
  • Takie właśnie metody stosujemy w Akademii Nauki. Dlatego dzieci na naszych kursach od pierwszych zajęć zaczynają lubić matematykę.
  • Wielu osobom matematyka kojarzy się z czymś trudnym i niezrozumiałym. W Akademii obalamy ten mit! Pokazujemy, że rozwiązywanie zadań może być zabawą.
  • Każde dziecko uczone matematyki ciekawymi i angażującymi metodami może rozwinąć jej rozumienie na bardzo wysokim poziomie.

Jak wyglądają nasze zajęcia?

W Akademii Nauki Twoje dziecko nie będzie się nudzić jak w szkole. Doświadczy, że nauka to coś fascynującego – co możesz zobaczyć na poniższych filmach. Nasze metody są zupełnie odmienne od szkolnych, a nauka zawsze wpleciona jest w zabawę.

Jakie są korzyści z zajęć w Akademii Nauki?

Po naszych kursach dziecko:

  • Dobrze radzi sobie w szkole.
  • Potrafi sprawnie czytać i efektywnie się uczyć.
  • Wie jak sobie radzić ze szkolnym stresem.
  • Lepiej się koncentruje.
  • Potrafi współpracować w grupie i buduje postawę „poradzę sobie”.
  • Odnajduje motywację i entuzjazm, by rozwijać swoje zainteresowania i pasje.
  • Łatwo zapamiętuje, stosując techniki pamięciowe i mapy myśli.

Lubi matematykę i ma rozwiniętą inteligencję matematyczną na bardzo wysokim poziomie.

Rozumie podstawy i dlatego dobrze rozwiązują też trudniejsze zadania.

Samodzielnie odrabia zadania domowe.

Potrafi logicznie i samodzielnie myśleć.

SPRAWDŹ NAS!

Przyjdź z dzieckiem na bezpłatną lekcję pokazową i wypróbujcie nasze zajęcia.

Dlaczego warto wziąć udział w lekcji pokazowej?

  • Twoje dziecko samo oceni, jak bardzo podobają mu się zajęcia.
  • Poznasz trenerów, którzy uczą dzieci w Akademii Nauki.
  • Poznasz rodziców, którzy już nam zaufali i kontynuują edukację swoich dzieci.
  • Lepiej się koncentruje.
  • Zobaczysz miejsce, w którym odbywają się zajęcia.
  • Sprawdzisz jak wygląda dojazd do Akademii.
  • Otrzymasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.











    [recaptcha]

    FAQ – najczęściej zadawane pytania

    PYTANIA RODZICÓW DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM

    Nauczenie czytania nie jest celem. Celem jest zabawa w czytanie, co sprawia, że w mózgu dziecka tworzą się połączenia neuronowe, które sprawiają, że dzieci w przyszłości lubią czytać i nie mają z czytaniem problemów w szkole. Dzięki temu nie mają też problemów z nauką więc przeżywają w szkole dużo mniej stresu niż dzieci, które idą do szkoły i dopiero zaczynają uczyć się alfabetu.

    Oczywiście, mimo że nauczenie czytania małego dziecka nie jest celem, to jednak dzieci o tym nie wiedzą i… większość z nich po dwóch latach zaczyna czytać samodzielnie.

    Warto pamiętać, że dzieci uczą się dużo szybciej niż jakikolwiek dorosły.

    Jedynym zajęciem dziecka w wieku przedszkolnym jest ZABAWA. Dziecko może z równym zaangażowaniem bawić się w czytanie jak bawi się lalkami czy samochodami, jeżeli odpowiednio to zorganizujemy.

    Większość rodziców kojarzy naukę czytania z czymś męczącym, nudnym, żmudnym, bo takie są ich doświadczenia ze szkoły. My nie uczymy dzieci. My bawimy się z dziećmi, a to sprawia, że dzieci uczą się czytania mimowolnie, tak jak mimowolnie nauczyły się mówić.

    Dzieci, z którymi bawiono się w ten sposób, nie mają w przyszłości żadnych problemów z czytaniem i najczęściej nie mają problemów z nauką, bo czytanie rozwija możliwości poznawcze dziecka.

    Kto ma zabrane dzieciństwo? Dziecko, które idzie do szkoły i potrafi czytać, bo doskonale bawiło się w czytanie w wieku przedszkolnym,  a nauczyciele uważają je za bystre? Czy dziecko, które idzie do szkoły i zaczyna swoją edukację od nudnego, żmudnego literkowania, które je frustruje i męczy?

    Paradoksalnie sporo dzieci idzie do szkoły z umiejętnością czytania. Nauczyciele są przygotowani na takie sytuacje i dają dzieciom dodatkowe zadania – co jeszcze bardziej rozwija ich intelekt! Poza tym, dzieci które idą do szkoły i potrafią czytać są traktowane przez nauczycieli jako zdolne. Nauczyciele lubią mieć takie dzieci w klasie, bo wtedy mogą poświęcić więcej uwagi tym, którzy dopiero uczą się alfabetu.

    Nasze doświadczenia pokazują, że dzieci czytające lubią chodzić do szkoły, lepiej się w niej czują, są bardziej dopasowane. To dzieci, które mają problemy z czytaniem, stresują się i nie lubią szkoły.

    Warto pamiętać, że dziecko, gdy pójdzie do szkoły, będzie uczyć się czytania metodami, które opracowano 300 lat temu. Metody te są bardzo odległe od tego, jak powinno uczyć się dzieci czytania w świetle współczesnej wiedzy o mózgu, dlatego 25% dzieci które uczą się czytania w szkole, mają z tym większe bądź mniejsze problemy.

    Zabawa w czytanie w wieku przedszkolnym, eliminuje ten problem.

    Dzieci uwielbiają eksperymentować. Badania dzieci w Kilonii jasno wykazały, że 90% dzieci wybierało zajęcia z eksperymentami naukowymi jako najciekawsze.

    Dlaczego? Bo dzięki eksperymentowaniu dzieci otrzymują odpowiedzi na pytania, które są dla nich niesamowicie ciekawe. Co więcej, badania te wykazały, że dzieci po roku zajęć potrafiły odtworzyć 80% eksperymentów a 50% z nich, rzetelnie wytłumaczyć.

    To eksperymenty naukowe robione z dzieckiem w wieku przedszkolnym, niesamowicie rozbudzają ciekawość poznawczą dziecka. A ciekawość, uważana jest za jedną z cech, które sprawiają, że dzieci dobrze się uczą i nie zrażają się porażkami.

    PYTANIA RODZICÓW DZIECI W WIEKU SZKOLNYM

    Tak, bo u nas czytanie wplecione jest w doskonałą zabawę. Również metody, którymi uczymy czytać są zupełnie odmienne od metod, którymi dziecko uczyło się w szkole. Większość dzieci, które trafiają na nasze kursy nie lubi czytać. Na naszych zajęciach odkryły zupełnie „nowe oblicze” czytania i polubiły książki.

    Nie. Dzieci mają treningi na zajęciach, które już pozwolą zobaczyć efekty. Natomiast każdy trening dodatkowy sprawia, że dziecko szybciej widzi rezultaty, co motywuje do zabaw w czytanie w domu. Jeżeli w tygodniu dziecko zrobi jeden trening, to już będzie świetnie, dwa – rewelacyjnie. Trzy treningi to już doskonały wynik!

    Oczywiście trenerzy na zajęciach dysponują systemem motywacyjnym i są dzieci, które trenują codziennie, ale nie jest to wymagane.

    To bardzo ważne pytanie.

    Nasze zajęcia mają dużą dynamikę i tylko część czasu dzieci spędzają w ławce. Każde spotkanie jest bardzo różnorodne i nie ma na nich miejsca na nudę. Dużo zabaw i aktywności dzieje się na dywanie. Dzieci przeprowadzają  eksperymenty naukowe, grają w przygodową grę RPG, wykonują ćwiczenia gimnastyczne, bo one budzą potencjał mózgu.

    Najlepiej jednak przyjść na lekcję pokazową, żeby dziecko mogło samo przekonać się, czy ta dynamika zajęć jest wystarczająca, żeby je zaangażować.

    Warto, żeby dziecko w dniu zajęć nie jadło słodyczy, to często pozwala mu się dłużej skupić.

    To są kursy dla wszystkich dzieci. Nieważne, czy dziecko dobrze czyta, czy ma z tym problemy. Tutaj pozna techniki, które przeniosą jego umiejętności w zakresie czytania czy uczenia się na zupełnie nowy poziom. Umiejętności, które rozwiną dzieci będą nie tylko procentować teraz w szkole podstawowej, ale będą coraz ważniejsze na późniejszych etapach edukacji.

    Nawet jeżeli dziecko dobrze się uczy, dzięki technikom, które pozna na kursie, skróci czas uczenia się i mniejszym wysiłkiem będzie osiągać sukcesy.

    Warto pamiętać, że szkolne metody czytania oraz mechanicznego uczenia się, są bardzo stare i mało efektywne. Tu Twoje dziecko pozna najnowocześniejsze, tzw. inteligentne metody uczenia się oparte na neuroLOGICE.

    Zdecydowanie tak, bo jednym z elementów kursu są techniki mindfulness, które odprężają i budują poczucie wartości dzieci. Poza tym, porażki są warunkiem uczenia się – nie można nauczyć się czegoś, bez ponoszenia porażki, więc na zajęciach jest dużo pogadanek na ten temat a cały kurs prowadzony jest w atmosferze całkowitej akceptacji.

    Dzieci bardzo szybko przestawiają się na ten sposób myślenia, więc jak najbardziej, te zajęcia będą łagodzić napięcia dziecka związane z ponoszeniem porażek.

    Czy wiesz że dołączając do kursu w trakcie jego trwania…

    • Zapłacisz tylko za zajęcia, które pozostały do końca trwania kursu (zarówno lekcja próbna jak i zajęcia zrealizowane są odliczone od ceny całkowitej)
    • Masz możliwość wykupienia, wyrównawczych, indywidualnych zajęć w promocyjnej cenie 70,00 zł za 50 minut